One Lovely Blog Award

Z braku czasu i tymczasowej zmiany miejsca zamieszkania przestałam zaglądać na mojego bloga, ale także musiałam zrezygnować z pieczenia. Niestety... Dlatego cieszę się, że inni nadal tutaj zaglądają.

Jeszcze lepiej kiedy ktoś nas docenia. I tak oto mój blog został nominowany do nagrody One Lovely Blog Award, za to wyróżnienie bardzo chciałabym podziękować Kotom 2. Nie wiem nawet kiedy upływa termin zgłoszeń i nominacji innych blogów, ale pragnę zgłosić swój udział w konkursie. Zgodnie z wymogami konkursu zamieszczam link do strony, która zgłosiła moją nominację, opisuję moją osobę w siedmiu punktach oraz wstawiam logo One Lovely Blog Award.

Zachęcam oczywiście do odwiedzenia strony Kotów 2, którzy zgłosili moją nominację.
blok.koty2.com

Poniżej siedem rzeczy opisujących moją osobę:
  1. Aktualnie mieszkam w Holandii - w kraju pysznego sera, licznych wiatraków,  kolorowych tulipanów i ludzi bardzo szczęśliwych. Zaraziłam się tym optymizmem i czerpię z tego doświadczenia pełnymi garściami każdego dnia!
  2. Uwielbiam podróżować, dlatego założyłam też bloga o swoich małych i dużych wycieczkach: pati-w-europie.blogspot.com
  3. Jestem wielką fanką tańca latynoamerykańskiego. Gdybym dostała w prezencie jeszcze jedno życie, poświęcilabym je na profesjonalną naukę salsy.
  4. Lubię zaczynać dzień z filiżanką kawy w ręku, zapach ciasta roznoszący się po całym mieszkaniu, zbierać grzyby w lesie ozłoconym jesiennym słońcem, zapach bazylii, czytać i kolekcjonować książki. Nie lubię sezamków, pracować w sobotę, nieszczerych ludzi, stagnacji, nudy i samotności.
  5. Gdziekolwiek jestem, zawsze zabieram ze sobą aparat fotograficzny. Zdjęcia pomagają mi zatrzymać na zawsze magiczne chwile. Bo przecież wspomnienia to jedyny raj, z którego nie możemy zostać wypędzeni...
  6. Jestem zodiakalnym lwem. Dosłownie i w przenośni!
     
Krok po kroku będę zamieszczać adresy szesnastu blogów, które według mnie szczególnie zasługują na nominację i których być może jeszcze nikt nie odkrył.

  1. CytrynaMalina
  2. MojaMassala
  3.  PistachioLo
  4.  DreamAboutMuffins
  5.  TravelAndCookingINieTylko
  6.  KuchniaNaWzgórzu
  7.  ZmysłowoPzezŚwiat
  8.  BakeAndTaste
  9.  NaKruchymSpodzie
  10.  DomekZPiernika
  11.  TortoweKreacje
  12.  Waniliowo
  13.  SłodziutkieOkazje
  14.  ReadyForCooking
  15.  MajonezVersusHummus
  16.  SweetKingdom

Comments

Popular Posts